100257974.jpg

Ledig stilling - Fremtidens junior sælger

17. oktober 2019

Kunne du tænke dig at arbejde med rådgivende salg? Har du lyst til at dygtiggøre dig? Er du god til at skabe relationer? Er du menneskekender?

Kan du se dig selv i en stilling med fokus på købmandskab og tekniske produkter? Alfotech tilbyder indgående oplæring i deres nichevirksomhed og til deres high-end produkter, så du kan dygtiggøre dig inden for området og udnytte dit fulde potentiale og skabe unikke løsninger.

Derfor starter stillingen med et grundigt oplæringsforløb in-house på kontoret i Aarhus. Oplæringen omfatter, at du lærer huset, arbejdsgangene, kunderne, leverandører og ikke mindst Alfotech's produkter rigtig godt at kende.

På sigt skal du kunne opnå følgende kompetencer:

  • Gennemslagskraft og formå at skabe langsigtede personlige relationer til kunderne, hvilket indebærer gode kontakt- og kommunikationsegenskaber
  • Kunne planlægge og gennemføre salgsarbejdet, herunder rapportering, udarbejdelse af tilbud samt opfølgning
  • Kunne begå dig på alle niveauer i kundens organisation, fra teknikker til ledelse, hvor det især er vigtigt, at der opnås god kontakt med de ansvarlige for vedligehold og produktion
  • Udarbejde salgsprognoser og budgetter for dit distrikt

Når du har opnået den tekniske forståelse og er klar til den eksterne del, kunne dit distrikt være Sjælland og evt. Fyn. Der må dog påberegnes en ugentlig arbejdsdag på kontoret i Aarhus.



Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Opfølgning og fastholdelse af eksisterende kunder i distriktet
  • Opsøgende salg og udvikling af nye kunder samt kundesegmenter i distriktet
  • Salg af Alfotech’s eksisterende produktprogram samt sammensætning og salg af nye kombinationer og komponenter
  • Salgsplanlægning, udarbejdelse af tilbud og rapportering
  • Salgsbudgettering og opfølgning
  • Afholdelse af kundemøder og efterfølgende opfølgninger


Kvalifikationer og kompetencer
Den rette kandidat har et par års erfaring – gerne fra en virksomhed med produktion/salg af tekniske produkter B2B. Som person kendetegnes du ved en høj grad af selvstændighed – du har god købmands sans, kombineret med et stort personligt drive og engagement

Derudover har du interesse for teknik og vil gerne lære mere. Du skal kunne arbejde struktureret, resultatorienteret og kan afslutte en handel til begge parters tilfredshed samt have gode evner på dansk og engelsk. Godt kendskab til administrative programmer såsom NAV og Office, vil være en fordel.

 

Praktiske oplysninger
Ansøgningsfrist: Ansøgninger behandles løbende

Fuldtidsstilling 37 timer/ugen.

Løn efter kvalifikationer.

TEMP TEAM A/S varetager denne rekruttering, og al henvendelse går gennem Tina Jørgensen og Jakob Roholt Jensen.
Klik her for søge stillingen.